Thursday, June 2, 2022

Bakancslista

Az előző részek tartalmából :-)

Anno, a történelem előtti időkben, a Covid-on még innen történt, hogy a zöld teknős hátán beutaztam a nyugati parti nemzeti parkokat az Egyesült Államokban. Mivel az utat nagyon élveztem, így elhatároztam, hogy nem ez volt az utolsó utam.

Azóta még kétszer utaztam velük, mindkétszer a Yosemite nemzeti parkot kerestem fel.

De ez a blog nem a múltról szól, hanem a jelenről, mégpedig arról, hogy ismét nekivágok a nagyvilágnak. Ezúttal Alaszka a cél.

Ha valaki kíváncsi arra, hogy merre vezet utam, akkor itt meg tudja tekinteni az itinert, amit nagyjából követni fogunk: https://greentortoise.com/alaska-expedition/

Azért, hogy izgalomból ne legyen hiány, az út a hitelkártyám tiltásával kezdődik (még el sem hagytam Budapestet), mert a túl szép, hogy igaz legyen, de annyira olcsó és nehogy már annyit fizessek érte, ha olcsón is kapható jegyet kinéztem és lefoglaltam. Aztán persze jött az e-mail, hogy nem tudtak felhívni, hívjam őket. Amikor felhívtam őket, akkor egy indiai nőszemély vette fel a telefont és közölte, hogy az eredeti itiner nem elérhető, csak drágábban valami más, de mindjárt átküldi. Átküldte ugyanazt, drágábban, de itt még nem voltam elég okos, így jóváhagytam. Mivel gyanús lett a dolog, gondoltam egy gyors netes keresést megér az egész, így kiderült, hogy jó eséllyel csalók markába futottam.
Gyors telefon az Erstének, akik, khm, khm - szóval kb. annyit mondtak, hogy így jártál, te adtad meg az adataid. Panaszkodj a kereskedőnél. Kösz. Illetve, ha terheltek, akkor kérhetek méltányosságot.
Mázlim volt, mert még terhelni nem próbáltak, így egy gyors kártya tiltással megúsztam az ügyet.
Ne légy hülye, ha valami túl olcsó, hihetetlenül olcsó, akkor kerüld el messzire. Persze az egy nagy kérdés, hogy egy respektálható oldalon miért jelenik meg ilyen hirdetés...

Folyt. köv.

No comments:

Post a Comment

16. nap - Most hogyan tovább

Reggel arra ébredtem, hogy hallom, hogy a többiek kérdezik, hogy olvastad-e az e-mailjeid. Mondom mi lehet, tegnap éjfél körül aludtam el, m...