Monday, June 6, 2022

Pénzügyek

 Egyelőre egy dolog izgat a leginkább, hogy ki tudjam fizetni a teljes összeget.

Nem gondoltam volna, hogy 2022-ben ez ekkora kihívás lesz. Először azt szerették volna, hogy kártyával fizessek, de ennyi pénzt kártyával nem igazán lehet, mert a kártyalimit felső határa kötött. Ráadásul minden kártyával kapcsolatos költséget rám terheltek volna.

Így kértem, hogy hadd fizessek átutalással, kértem, hogy mivel Wise-t használnék adják meg a banki adataikat, de nem adták meg. Így elküldtem nekik a pénzt, csak a banki adataikat kéne megadják a Wise-nak, de egyelőre ez nem történt meg. Mondván ők nem használnak Wise-t (magyarán nem olvasták el a levelet amit kaptak).

Telefonon meg nem elérhetők. Egyelőre itt tartok, nem mondom, hogy nem vagyok stresszes, hiszen egy hétszámjegyű összeg kering épp a semmiben...

No comments:

Post a Comment

Úton haza

Igazándiból egy történet maradt hátra, hogy arról írjak, hogyan jutottam haza. Lehetne a történet az, hogy Anchorage-ben felszálltam egy rep...