Wednesday, July 24, 2024

Anchorage - Alaszka - Green Tortoise 14./30. nap

Ébredés után a sátor lebontása következett. Elvileg volt reggeli, de én azt kihagytam, inkább rendeztem a csomagom.
Nagyjából négy órányi út állt előttünk, még két utolsó pillantást is vetettünk a Denali-ra az út során, továbbra is gyönyörű!
Érkezés után gyors búcsúzás, majd a Rapid Rabbit Adventure Tours felvette járművét. Azaz Sue elment velem a reptérre, ahol átvette az autót amellyel a következő kalandjaink fogjuk átélni. Egy szép piros jármű kormányánál találtam magam, mivel vállaltam, hogy vezetek. Bár Sue is vezetne, de mivel ő általában az út rossz oldalán vezet, így nem bánta, hogy nem kell.
Egy nagyon finom vacsora a nap utolsó tette, majd irány a Hostel.
Persze hülye vagyok, mert bár lefeküdtem, felkeltem, hogy az egyik utastársat kivigyem a reptérre. 

1 comment:

  1. Biztos érdekes lehet ennyi busz után egy kis autóval menni

    ReplyDelete

Úton haza

Igazándiból egy történet maradt hátra, hogy arról írjak, hogyan jutottam haza. Lehetne a történet az, hogy Anchorage-ben felszálltam egy rep...