Friday, July 5, 2024

Megérkeztem

A mai nap, ami otthon tulajdonképpen két nap jórészt üldögéléssel telt. Fél négykor indultam otthonról, szerencsére nem korábban, mert a kiírással ellentétben csak négykor nyitottak a felvételi pultok, így nem sokat kellett várnom. Kollégámnak hála nem a hosszú, csak a rövid sort kellett kívánom, ugyanis felfedezte, hogy egy másik légitársaság státuszát a Lufthansa légitársaságnál "honosítani" lehet. 
Először Frankfurt volt a cél, ahol a korábban említett státusz jóvoltából egy gyors reggeli is belefért a lounge-ban.
A második járat nagyjából tíz órás volt, Seattle-be tartott. Amikor orvost kerestek a fedélzeten, akkor néztem, hogy vajon hol szállunk le, de végül erre nem került sor, nem is nagyon tudom, hogy hol lett volna erre lehetőség, mert Izland és Grönland felett repültünk, majd Kanada kietlen vidékei következtek, ahol nincs igazán repülőtér. 
Leszállás előtt a Mount Rainier és a Mount St Helens is jól látszott a levegőből, erről egy képet is mellékelek. 

Ezek után egy jó hosszú türelemjáték következett, mivel dél körül érkeztem és eredetileg este hétkor indult volna az utolsó repülő, de ebből nyolc óra lett. Az időt jórészt alvással töltöttem, ülve. 

Bevallom a legutolsó repülőúton a rám váró ágyról ábrándoztam. 

Még a repülőn ülök, de már Juneau-ban. Gurulunk a terminál felé, holnap innen folytatom. 

Amúgy rossz időt mondanak, szurkoljatok, hogy tévdejenek az előrejelzéssel. 




1 comment:

  1. A MT Helen nagyon jól néz ki, most más a fizimiskája, mint amikor együtt láttuk

    ReplyDelete

Úton haza

Igazándiból egy történet maradt hátra, hogy arról írjak, hogyan jutottam haza. Lehetne a történet az, hogy Anchorage-ben felszálltam egy rep...